PACKA PAPPAS KAPPSÄCK

Packa packa packa, känns som att jag ska vara borta i ett halvår med tanke på hur mycket jag tar med mig. Känns också som att jag kommer glömma nånting bara för det...Tar lite pauser titt som tätt och har hamnat framför datorn nu igen, som ni kanske märker. Ikväll ska jag kolla på bio med Hanna och Markus, sista Harry Potter filmen, skit tråkigt att detta är sista filmen, har ju typ växt upp med HP-filmerna och nu helt plötsligt är det slut? Buhu. Nu över till en helt annan sak, jag kommer inte uppdatera på sisådär 10 dagar eftersom jag åker till Holland, IMORGON!!!! Hoppas allt går som planerat och att jag inte glömmer massa saker, eller hamnar fel osv osv. Hoppas hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0