DON'T KNOW WHAT TO FEEL

Avundsjuka, falskhet, besvikelse, oro, tveksamhet, ensamhet. En blandning av jobbiga känslor jag känner just nu. Hade gärna flytt verkligheten ett par minuter men tyvärr så har mitt kära spotifykonto svikit mig då jag bara har 3 minuter kvar att lyssna på. Fan. Vill just precis nu dra långt bort här ifrån, resa någonstans där jag inte varit förut. Jag vill lägga mig i gräset högt uppe på ett berg någonstans och bara stirra rakt ut i stjärnhimlen. Det är nu man undrar varför inte någon smart människa uppfunnit teleportören.

Kommentarer
Postat av: A-K

Isabelle, du kan prata med mej om du vill/behöver <3 Du e så himla bra min fina!

2011-06-07 @ 21:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0