THE NETHERLANDS_UTRECHT

Om cirkus 2,5 vecka sitter jag på planet påväg ner till Nederländerna, och Utrecht. Jag. Längtar. Ihjäl. Mig!!!!! Jag och Sandra ska hälsa på Sara som bor där nere, och vi planerar att vara där i en vecka ungefär. Ska bli så jävla skönt att komma bort från Västerås och Sverige ett tag, glömma allt och bara vara. Det är det jag älskar med att resa till nya ställen, att ingen vet vem man är och att alla får bilda sig egna uppfattningar om hur man är. Kommer dock vara lite pirrigt eftersom jag ska flyga dit och hem alldeles själv! Jag är inte direkt känd för att vara den som har koll på saker, och den som är bra på att passa tider, snarare tvärt om...Och hur fan ska det gå, jag, ensam på Amsterdams flygplats (hoppas den inte är så stor.....!!!) och sen blir jag tvungen att prata engelska också...haha herregud. Men aja, det kommer gå skitbra!......................eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0