BILDBOMB 9-10 JUNI

Hade en trevlig avslutning i torsdags och utöver det har jag haft 2 kanske lite för chilliga dagar med fint folk. Har som sagt haft avslutning, lyssnat på när min fina vän Hanna sjungt i Aulan, ätit mat med några från klassen, badat, solat, umgåtts, kollat på 92'ornas student, och bara mått allmänt bra. Känns så underbart att man inte behöver gå upp tidigt till skolan imorgon=ingen söndagsångest, wihu! Har börjat inse nu att jag faktiskt har sommarlov! 


Jag, Tove och Hanna.


Oskar, Mange, Jim, Adam och PA.

Dennis, Kalle, Jimmy, Jesper och Kalle.


Frank, jag och Julia.

Mange, jag och Tove.

IDR08A springer ut, vill tillägna ännu ett grattis till min bror också, du vet vem du e. :D

Studentflak!

Kommentarer
Postat av: .

Tack bror<3

2011-06-15 @ 00:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0