ORKAR INTE KOMMA PÅ NÅN RUBRIK

Överlevde ännu en vecka i skolan, fint de. Försov mig imorse så missade dock golfprovet, men det kanske var lika bra med tanke på att jag inte hade pluggat något alls till det. Redovisade idag också (typ det värsta jag vet för övrigt) så det känns jätteskönt att ha det överstökat. Orkade inte vara nervös över det heller, tänkte att "aja det får väl gå som det går". Brukar alltid vara så jävla nervös inför redovisningar, hatar att stå där uppe och prata ensam inför alla. Så den här gången gav jag mig fan på att inte va nervös, funkade ju rätt bra ändå så det var ju skönt. Nervositet är en av de jobbigaste känslorna jag vet så, aop. Känns as bra att inte ha nåt plugg förresten, värsta freeeeeeedom hihi.

Kommentarer
Postat av: carianne

min sötis(so)!

2011-03-25 @ 17:12:06
URL: http://cariannebaly.devote.se/
Postat av: Anna

ditt hår är fantastiskt !

2011-03-27 @ 03:10:44
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0