TAKE ME FAR AWAY FROM HERE

Död, bokstavligen. Somnar jag nu skulle jag kunna sova i en vecka. Förjävligt att lovet är över för jag skulle behöva ledighet i minst en vecka till. Orkar ingenting nu för tiden. Hade prov idag också, kunde mer än vad jag trodde men tvivlar fortfarande på att jag blir godkänd, hoppas på att inte bli det så att jag kan göra omprov i slutet av kursen och förhoppningsvis få ett bra resultat då istället. Fick även tillbaka ett svenska arbete som även det gick åt helvete, måste tydligen skrivas om. Mhm, nice då. Vad fan händer med mig?


Kommentarer
Postat av: hanna

Cheer up honey. du är bäst ändå. ta tag i allt finns som stöd u know that.

2011-03-08 @ 21:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0