ÅT HELVETE

Idag insåg jag något jag borde insett för längesen. Man kan inte vara omtyckt av alla. Det är omöjligt. Man kan inte heller tycka om alla. Trots att jag alltid försöker se det bästa hos alla så finns det vissa som har så dåliga egenskaper att de strålar mer än vad de bra egenskaperna gör. Jag ska sluta bry mig om personer som inte bryr sig om mig. Jag ska sluta hjälpa de som bara tar utan att ge något tillbaka. Jag ska sluta bry mig så mycket om vad andra tycker. Istället ska jag se och fokusera på de som redan finns vid min sida. Jag ska umgås med människor jag trivs med och de som ger mig energi istället för att ta energi. För man mår inte bra av att försöka vara alla till lags. Det enda som sker är att man blir utnyttjad, och det är något jag vägrar bli. Till mig kan man inte komma och gå som man vill. Att i ena stunden vara en idiot och i andra vara hur snäll som helst funkar inte längre. Kom, och stanna gärna om du har en fin personlighet. Om du respekterar och inte dömer. Har du inte det, så kan du dra. Åt helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0