JAG ÄR SÅ LÅNGT IFRÅN DIG, SOM I ETT ANNAT LAND FAST NÄRA DITT

Halsduk - BIKBOK // Tröja - GT // Shorts - CARLINGS // Skinnjacka - VERO MODA

Den här dagen gick fort, väldigt fort. Började klockan 1 nere på stan vid stadsteatern där alla treor skulle kolla på teater. Själva teatern var väl inget speciellt egentligen, rolig några få gånger men för det mesta långtråkig. Fast det hindrade väl inte mig och Tove från att ha roligt med tanke på våran bästa humor. Kejhan fick även pröva på sina skådespelartalanger genom att vara med på scenen en stund, haha riktig pajas. Runt fyrasnåret gick jag och Hanna till Rob's café och köpte oss världens minst prisvärda varma choklad + cappuccino. Där satt vi i nån timme och pratade om livet och allt vad det innebär. Är glad att jag har dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0