TURKIET 2012

Lite bilder tagna med mobilkameran. Var som sagt på träningsläger i Turkiet med mitt lag, VIK. Vi bodde i Side, på ett hotell som heter Club Grand Aqua. Vädermässigt var det ungefär 25 grader och sol alla dagar förutom en då det regnade. Vi tränade 2 pass om dagen, och spelade 2 matcher. Resten av tiden umgicks vi, solade, badade och åt mat(!!!) Har haft en superbra vecka.

Kändes mer än okej att lämna ett snötäckt Sverige för ett soligt Turkiet.
Jag fick fönsterplats (wiho!) Förövrigt så gillar jag den här bilden mycket.
Haha fulaste ever, men det här var iallafall vad som stod på våra bord inne i restaurangen.
En tom pool, vilket jag förstår med tanke på att den var äckligt kall.
Den del av hotellet vi spenderade mest tid vid.
Matilda steker:P
Bad efter volleybollturneringen. Det var skönare att bada i havet än i poolen.
Marknad, visar i ett annat inlägg vad jag köpte.
Anita och Elisabeth :P:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0