SOVMORGON...

...är det bästa!! Skönt att vara ledig från jobbet idag. Jobbar på Bring Citymail för de som inte vet, och just nu är det ett jäkla slit! Mycket snö och så...svårt att ta sig fram på cykeln. Man blir dock alltid lite gladare och mer motiverad av alla söta människor som stannar och småpratar med en när man är ute på sin runda. Just nu har jag precis ätit klart min frukost. Älskar morgon och frukost trots att jag verkligen inte är någon morgonmänniska.  Allt är så lungt och stilla på morgonen innan allt har vaknat till liv, det är så mysigt med all lugn och ro bara! Nu ska jag ut i snön och gå en timme hade jag tänkt. 7,5 minusgrader visar termometern idag, brrrr! Hööörs kåmpizar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0