MARABOU, CATCH UP & PROJEKTARBETE

Det känns skönt att veta att man inte är helt bortglömd bland sina vänner när man varit hemma från skolan så pass många veckor man har varit. Tove som var på sitt vanliga glada och bra humör kom och gav mig sällskap runt halv 1. Hon hade med sig lite skoluppgifter jag missat, men hade även med sig en marabou mjölkchoklad till mig, hihi för söt! Vi drog en liten catch up och pratade om de som hänt sedan vi sågs sist och planerade även lite till på vårat projektarbete. Jag är glad att jag har dig min vapendragare!

Kommentarer
Postat av: Isabellasphotographing - lets rock the photography world!

fin blogg :)



tjänar du pengar på din blogg? om inte är det bara att klicka på länken nedan och läsa och sedan registrera dig, det är ett snabbt, enkelt och säkert sätt att tjäna lite extra pengar på! :)

http://isabellasphotographing.blogg.se/2012/february/adsettings-1.html#comment

2012-02-16 @ 15:14:21
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/
Postat av: tottttt

hihi glad att jag har dig med min vän!

2012-02-17 @ 13:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0