I SEE YOU, I'V BEEN WAITING FOR A LONG TIME

Lyssnar på den acoustisca verisionen av Long Time by John De Sohn och har precis ätit klart min frukost. Grönsaker med dipp, haha något man brukar ha till snacks i vanliga fall men jag hann aldrig äta det igår kväll framför handbollen så det fick bli min frukost idag. Idag måste jag in till stan för att fixa ett nytt ID kort (fett drygt....) och sedan ska jag promenera med Tove i Rocklundaspåret. Ikväll blir det en liten utgång med fina vänner och bättre än så blir inte min fredag. (Och juste, mina skor kom igår, så jävla fina!! Fast glappar lite lite när jag går så får väl lägga i en extra sula eller nåt, men annars är dom helt perfekta!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0