TO REMEMBER


(Följ mig på twitter om ni vill, Isabelle Burlin!) 

Fattar inte varför jag ligger vaken mu egentligen, borde sova och vara hur trött som helst med tanke på att jag inte sover tillräckligt många timmar om nätterna. Nåväl, igår kväll chillade jag med Tove, Jim och Simon. Vi åkte till MAXI för att köpa godis och chips, sedan rullade vi vidare till Löga, och piren för att nattbada. Det var kallt. Efter det åkte vi hem till moi och trängdes i min säng framför filmen "I am legend". Fina vänner, fin kväll.

Imorse gick jag och Tove (som sov över) upp halv 10. Jag slängde i mig frukost och bytte om till mina arbetskläder, och sedan skjutsade mamma oss, först till stan för att lämna av T, och sedan mig till hamnen för att jag sen skulle ta båten över till Östra Holmen, där jag jobbar. Dagen gick så otroligt segt idag med tanke på att det regnade. Vi åkte in till stan igen efter ca 2 timmar för att städa i Växhuset. Städade ett förråd och tiden gick sjukt sakta. Hade ont i huvudet, mådde illa och var bara allmänt irriterad på allt, men vi fick sluta 1,5 h tidigare idag så det var värt allt slit. Efter jobbet gick jag till H&M och köpte ett superfint nagellack, ska visa sen hur det ser ut! När jag kom hem runt halv 6, åt jag och sedan åkte jag och mamma iväg och kollade på nya löparskor åt mig. Fick med mig ett par snygga och supersköna NIKE-skor som jag invigde (säger man ens så...invigde, inveg? haha..) redan ikväll. Köpte även lite annat som jag nog också visar sen! Resten av kvällen har jag chillat (ovanligt..) och ja, jag borde väl sluta skriva här och gå och lägga mig om jag ska orka upp imorrn. Vet inte om någon orkat läsa hit men, skriver väl mest detta för att kunna blicka tillbaka och minnas vad jag gör om dagarna haha. hejdå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0