23:02

Två varv i spåret med högre tempo än vanligt, samt lite styrka på slutet. Det är mörkt ute och i spåret halv 10 på kvällen känner jag mig väl inte så där jättetrygg. Har ju hört en hel del om våldtäckter och våldtäcktsförsök som skett i spåren runt om i Västerås på senaste, usch vad hemska människor det finns som gör sånt. Adrenalinet pumpade lite extra idag med andra ord, kände mig skapligt paranoid och nojig där ute, men man kan väl aldrig vara nog försiktig när det gäller sånt.

Har precis ätit färdigt, och nu dricker jag en feeet kopp kaffe som den vuxna och mogna kvinna jag är :):):):) Ska väl ta tag i lite plugg och städa rummet också så småningom, har fått för mig att jag måste få i ordning på allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0