22.03

Bilder från min instagram, ISABELLEBURLIN (följ följ!!!!).

Drömt att jag försovit mig och sen vaknat och insett att det bara var en dröm, lättnad! Gått upp ohälsosamt tidigt. Kånkat på en väska hela dagen som väl egentligen inte innehöll speciellt tunga saker men som på något sätt ändå kändes lika tung som en överviktig elefantbebis. Åkt buss och lyssnat på favoritlåtar. Varit på Jobbpunkt Väst och lyssnat på en föreläsning om Skatteverket. Lunchat och pratat med nya människor. Blivit irriterad och rastlös pga. dålig planering och lång meningslös väntetid. Kört cirkelgym med vår PT. Kommit hem, kollat på Simpsons & Family Guy, somnat och sovit så jäkla skönt i två timmar. Övningskört, besökt morfar, handlat mat och godis. Ätit så mycket godis att jag mått illa.

Jaha, det var min dag det. AJUSTE ÄR LEDIG IMORRN WIHO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0