211112





Bra dag idag trots att jag fick lite sömn inatt. Va tröttare än tröttast imorse. Åkte ändå till Bäckby och entreprenörskursen, i onödan dock. Brist på kommunikation. Vi hade eget arbete vilket innebär att man får göra vad man vill vart man vill..eller ah, nästan iallfall. Förövrigt är det SÅ bra att jag och min grupp får träna gratis på gym. Vi hade cirkelträning några stycken idag med våran PT, haha inge lyx. Gym varje mån, ons och fre. Gött!! Köpte en Swebar Strawberry efteråt, mycket godare än Gainomax-barsen (säger man ens så?). Fett tips iallafall!!! Powerwalkade sen hem och käkade sallad med ägg, crabsticks, massa grönsaker och MAJONÄS<333 mmm. Haha vad har hänt med mig, nyttig och hurtig tjej? Måste ha slagit i huvudet. Kommer aldrig ge upp mitt älskade godis dock. Nu ska jag till IKEA med mor och syster. Slut på meddelandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0