JAG ÄR

Jag är: Fruktansvärt morgontrött, alltså det spelar ingen roll när på dygnet jag går och lägger mig, är alltid lika trött på morgonen när väckarklockan ringer. En sucker för Sushi, hade jag varit tvungen att välja en maträtt att leva på resten av livet så hade jag utan tvekan valt Sushi. Rädd för droger, andar, hajar och mörker. Äventyrlig och vill resa jorden runt för att se på livet ur nya perspektiv, innan jag dör ska jag ha hoppat bungy jump och fallskärm. Väldigt fascinerad av rymden och stjärnhimlen. Jäkligt tävlingsinriktad, jag älskar att vinna! En god lyssnare och mån om att andra i min närhet ska må bra, jag lyssnar hellre på andras problem än delar med mig av mina egna. En person som älskar tecknat, vare sig det gäller film eller serier (Simpsons, Svamp-Bob-Fyrkant och Avatar - The Last Airbender är några tecknade serier som ligger mig varmt om hjärtat). Nyfiken på Asiens kulturer och tycker de verkar intressanta, jag skulle mer än gärna vilja besöka Kina och Japan. Väldigt inspirerad av personer som är drivna och tar tag i saker, de som vågar gå sin egen väg och inte bryr sig om vad alla andra tycker. Godisråtta, har alltid varit och kommer alltid att vara. Kreativ, älskar att rita och måla (haha no shit?:P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0