LISTA

10 saker jag tycker om:
Att resa
Att umgås med mina vänner
Att sjunga
Sport
Att se fram emot något
Att åka bil med hög musik
Att åka karuseller (<3)
Att kunna plocka jordgubbar, hallon, persikor, krusbär å hela köret direkt från trädgården på sommaren, bästa!!
Lösgodis<33333333333333333333333333333333333 sörjer så mycket att jag snart måste utesluta det från min kost i 30 dagar
Minions!!!!!!!!!
 


9 saker jag tycker mindre om:
Att bli underskattad
Att förlora
Att gå upp tidigt på morgonen, blääää
När man sett fram emot något eller ställt in sig på något man ska göra, och sen visar det sig i sista stund att det inte alls blir som man tänkt sig.
Att jag så fort jag hittar en skön låt, spelar sönder den genom att ha den på repeat 50000 ggr om dagen
När man tappar kontakten med vänner som stått en nära 
Att jag är årets jävla tidsoptimist
Dunkuddar och duntäcken - inge skönt!
Att jag inte vet hur jag ska göra med fotbollen
 


8 bloggar jag läser:
emma watson
angelica blick
frida grahn
floras
byfanny
victoriatörnegren
fannylyckman
+ mina vänners blöggs

 

7 saker jag vill göra i framtiden: 
Bo i USA
Jag vill älska att gå till jobbet, samt jobba med nånting där jag kan utnyttja min kreativitet till max
Bada med delfiner
Snorkla
Hoppa fallskärm
Köpa en hundvalp (en rottweiler, goooooooooosigosigoooos!!!!!!)
Göra karriär
Få barn

(ops blev visst 8, vill göra massa i livet ju)


6 saker jag är rädd för:
Mörker
Hajar
Droger
Andar
Att bada där det är djupt och när man inte kan ser botten...yyysh.
Att det ska bli inbrott hemma eller börja brinna mitt i natten när man ligger och sover



5 saker jag ser fram emot:
Att så småningom få flytta ihop med Rasmus & inreda en lägenhet tillsammans
Nästa onsdag då Michaela och Dasha släpper ett nytt podavsnitt - BÄSTA podden!! (eller eh stavas det "poden"? vet fan inte..)
Att jag är ledig nästa tis ons och tors!! LYX med 3 dagars ledighet.
Fitnessfighten i september, fan va de ska köttas!!
Köpa en systemkamera



4 ord som beskriver mig:
Kreativ
Social
Morgontrött hehe
Fett skön :P

 
 
 
3 råsnygga män/killar:
Meh, vadå 3? det finns ju bara 1. (hej ragge!!!! puss)



2 böcker jag tycker om:
Läser aldrig böcker så SORRI kan ej svara
 


1 bra låt:
Legenden - feat. Phantomen



Snodde listan från olivis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0